Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Business sales and auction links.
Forum rules
Please read the rules (updated 1st March 2014) before posting or your thread could be deleted!
Threads are purged after 90 days.
supabok
Posts: 1
Joined: September 27th, 2015, 10:10 pm
eBay: superbokbok
Location: California

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby supabok » August 12th, 2017, 3:43 pm



Yup, STV is back!!!
He used to list this set for 400,000 yen for the longest time and it never sold. Guess he's keeping up with current prices and trying for more ;)
User avatar
monouchi
Posts: 1015
Joined: February 21st, 2010, 6:16 pm
eBay: monouchi_jn
Initials: BUS
Location: Sweden

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby monouchi » August 12th, 2017, 3:45 pm



Nice! DFK 1.0 <3
Last edited by monouchi on August 12th, 2017, 3:46 pm, edited 1 time in total.
User avatar
nem
Posts: 718
Joined: August 17th, 2008, 6:59 pm
Location: Finland

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby nem » August 12th, 2017, 3:46 pm

Haha, oh wow

:lol:
supabok
Posts: 1
Joined: September 27th, 2015, 10:10 pm
eBay: superbokbok
Location: California

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby supabok » August 12th, 2017, 3:51 pm

I guess when you tire of collecting pcbs, gotta start hoarding that cardboard
https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/l402797015
User avatar
monouchi
Posts: 1015
Joined: February 21st, 2010, 6:16 pm
eBay: monouchi_jn
Initials: BUS
Location: Sweden

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby monouchi » August 12th, 2017, 3:54 pm

supabok wrote:I guess when you tire of collecting pcbs, gotta start hoarding that cardboard
https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/l402797015


That was a new high.
Raizing the next Cave.
User avatar
SuperPang
Posts: 9702
Joined: August 16th, 2008, 2:45 pm
Gamertag: Guwange
Location: UK
Contact:

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby SuperPang » August 12th, 2017, 5:58 pm

supabok wrote:I guess when you tire of collecting pcbs, gotta start hoarding that cardboard

Ahead of the curve as always 8-)

Although selling spare AMI boxes for £30 perhaps not so smart. :palm:
User avatar
zak
Posts: 437
Joined: October 19th, 2014, 1:35 pm
eBay: hasan_matar
Location: UK

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby zak » August 12th, 2017, 7:51 pm

SuperPang wrote:
supabok wrote:I guess when you tire of collecting pcbs, gotta start hoarding that cardboard

Ahead of the curve as always 8-)

Although selling spare AMI boxes for £30 perhaps not so smart. :palm:


Could be worse JY, I gave a few away for free :palm:
User avatar
Stompp
Posts: 902
Joined: July 10th, 2012, 10:58 am
eBay: uridium
Initials: DAD
Location: Stockholm, Sweden
Contact:

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby Stompp » August 13th, 2017, 12:31 am

supabok wrote:


Yup, STV is back!!!
He used to list this set for 400,000 yen for the longest time and it never sold. Guess he's keeping up with current prices and trying for more ;)

And before that he had it at 180k :lolno:

66k cardbord https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/f228168522 :wtf:
User avatar
monouchi
Posts: 1015
Joined: February 21st, 2010, 6:16 pm
eBay: monouchi_jn
Initials: BUS
Location: Sweden

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby monouchi » August 13th, 2017, 4:58 am

Stompp wrote:And before that he had it at 180k :lolno:

66k cardbord https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/f228168522 :wtf:


I sold my DF box for 50.
One kit is enough for me. :)

With this cardboard craze I guess the box protectors need a new batch...and shapes.
User avatar
Stompp
Posts: 902
Joined: July 10th, 2012, 10:58 am
eBay: uridium
Initials: DAD
Location: Stockholm, Sweden
Contact:

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby Stompp » August 13th, 2017, 11:03 am

monouchi wrote:
Stompp wrote:And before that he had it at 180k :lolno:

66k cardbord https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/f228168522 :wtf:


I sold my DF box for 50.
One kit is enough for me. :)

With this cardboard craze I guess the box protectors need a new batch...and shapes.

And bank vaults. :shifty:

Anyone wanna swap their DFK PCB for my Guwange box? ;)
Last edited by Stompp on August 13th, 2017, 11:06 am, edited 1 time in total.
User avatar
monouchi
Posts: 1015
Joined: February 21st, 2010, 6:16 pm
eBay: monouchi_jn
Initials: BUS
Location: Sweden

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby monouchi » August 13th, 2017, 11:04 am

Stompp wrote:
monouchi wrote:
Stompp wrote:And before that he had it at 180k :lolno:

66k cardbord https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/f228168522 :wtf:


I sold my DF box for 50.
One kit is enough for me. :)

With this cardboard craze I guess the box protectors need a new batch...and shapes.

And bank vaults :shifty:


:lol:
User avatar
Jan
Bassline Crew
Posts: 3343
Joined: August 17th, 2008, 7:56 pm
Location: Germany

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby Jan » August 13th, 2017, 2:47 pm

stupid boxes and art.


someone wanna give me a DS MBL pcb for a **** of Cave Boxes and Art ? :awe: :lolno:
User avatar
monouchi
Posts: 1015
Joined: February 21st, 2010, 6:16 pm
eBay: monouchi_jn
Initials: BUS
Location: Sweden

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby monouchi » August 13th, 2017, 3:00 pm

Over 400k for AK...
Im glad I bought AK from TOPS last year. :awe:
Starromeo
Posts: 1
Joined: July 8th, 2017, 8:34 am
eBay: Hosh08
Location: Sydney

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby Starromeo » August 13th, 2017, 3:04 pm

monouchi wrote:Over 400k for AK...
Im glad I bought AK from TOPS last year. :awe:

is your one full kit too?
User avatar
Jan
Bassline Crew
Posts: 3343
Joined: August 17th, 2008, 7:56 pm
Location: Germany

Re: Items stv faps to on Yahoo Japan Auctions

Postby Jan » August 13th, 2017, 3:23 pm

300K for DFK1.5 :palm: :palm:

Return to “External sales”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users